Diablo III

Nem vagyok egy nagy Diablo fan. De elismerem a sorozat nagyságát. Diablo első részével nem sokat foglalkoztam, másodikat párszor végigtoltam (és még ma is megállja a helyét, tizenkét évvel a kiadása után…).
De most itt a Diablo III.
Emlékszem amikor készültem, hogy 2008-ban majd kiadják. Hát nem úgy lett. 2012 május 14.-e az időpont. Igen, 12 év után ma éjfélkor fog a boltok polcaira kerülni a várva várt harmadik rész. Nyálcsorgatva figyelem az eseményeket, habár a free béta hétvégéről hatalmas szívfájdalommal de le kellett mondanom. És bizony a launchról is le fogok. Nincs (fölösleges) 15 ezer forintom most hirtelen. Tehát várnom kell. Annyi éve vártam rá, nem tudom ez most pont emiatt lesz könnyű, vagy nehéz.
Körülbelül így kell elképzelni:

Amelyik kicsit is gamer lelkű embernek ettől nem dobog jobban a szíve, az szerintem mehet is elásni magát…

Leave a Reply

