Community wp.

Utolsó háttérképem ez volt, ahogy írtam is. Ma Communityre kerestem rá, hogy valami jó kis grafikát, képet találjak hozzá (szívemhez kezd nőni a sorozat), erre találtam ezt:

Volt egy olyan kis megérzésem, hogy ennek a két képnek lesz valami közös forrása. Kicsit utánakutattam (nem volt könnyű), de meg lett a forrás, és pár további sorozat hasonló képe. Azok közül ezt a hármat emelném ki most:

(Chuck, ha valaki nem ismerne rá)

(Scrubs, ha valaki nem ismerne rá)

(How I met your mother) ez a kép kilóg a sorból, de azért maradhat…

+ Örömömre szolgál, hogy az én monitorom felbontására készült mind (1440*900), amivel mindig szenvedek hátterek terén.

Leave a Reply

