VV

Való Világ. Eddig megvetettem, lenéztem, lehordtam. Most rájöttem én sem vagyok feltétlen jobb. Tegnap kiraktam ugye a Mojang-os streamet, azóta követem mi történik ott. Oké, kimozdultam, minden, de tulajdonképpen folyamatosan tudom, követem, épp mit csinálnak. Néha csak háttérben, de van hogy csak azt nézem, közben ebédelek, stb… Kódolgatnak, dumálnak, kajálnak (és még ezt is élvezettel nézem…), este iszogattak, mindenféle játékokban hívták ki egymást, most épp újra kódolgatnak. Volt amikor pixelgrafikákat csináltak, stb. Egyszerűen marha élvezetes egy közvetítés. És ekkor bevillant, hogy banyek. Való Világ. Nem sok érvet tudok mondani, amivel jobb ez egy Való Világnál, max. annyit, hogy itt más a nézőközönség. Mások a “villalakók” is. De hát ez összefügg, mindenki azt nézi ami érdekli (és általában azért jellemző hogy kit mi érdekel). Következésképpen ugyanolyan könnyen megkapható agymosható ember lennék, csak más téren (informatika)? Vagy igazából tényleg több ez mintha egy VV-t néznék? Nem tudtam még teljesen lezárni magamban ezt a kérdést, de most nagyon foglalkoztat.

Leave a Reply

