Dirt 3

Jó rég nem játszottam. Kockulásról meg még nem is írtam itt. Tegnap estefelé pótoltam is egy kicsit az elmaradásból, el is indítottam a Dirt 3-at (még soha nem játszottam vele), és kipróbáltam magam. Hát lesz még mit gyakorolnom. Mentségemre szóljon, hogy billentyűzettel vezettem, ami ugye azért nem a legeffektívebb dolog. Összevágtam egy kis videót (jajj banyek, bennehagytam a kurzort…), egy két körrel a tegnap esti versenyeimből. 720p-ben ajánlott nézni (ne már hogy fölöslegesen izzasztottam a gépem). Játék mellesleg nagyon bejött, majd pár kör még biztos lesz benne.

Leave a Reply

