Super

Film. Pár dolog mielőtt megnéznéd:

  • besorolása ellenére nem kifejezetten vígjáték.
  • ne vedd túl komolyan!
  • találj magadnak valakit akivel megnézed, egyedül nézve megőrülsz…
  • nincs agyondolgozva a történetszál
  • nem hasonlít a Kick/Ass-re.

Nem vígjáték. Vannak jelenetek amin lehet nevetni, de inkább már a keserűségük miatt.

Röviden:

Szerencsétlen faszit egy drogos faszira cseréli a felesége. Csávókánk nem tud lemondani a nőről, ezért eldönti valahogyan visszaszerzi,  ígyhát felcsap szuperhősnek. The Crimson Bolt néven esik neki a bűnözőknek (piros ruhában, és egy csavarkulccsal néha sajnos a kevésbé bűnözőknek is…). Van egy két jelenet, ahol brutálisan megver valakit csavarkulcssal, vagy addig veri a fejét a rücskös köves falba, amíg az szét nem megy. Ezek  nehezen tolerálhatóak, mivel eléggé valósághűek. Horrorfilmben tízszer ilyen durvákat kapunk, de ez mégis jobban undorít. Talán mivel túl közel van a valósághoz. Később hozzácsapódik a fickóhoz egy csaj is, akiről kiderül lassan hogy a kellemes külső elég beteges belsőt takar.

Többet nem is árulnék el. Akármennyire kemény a véleményem a filmről, nem mondanám azt hogy rossz filmélmény volt. Az első 30 perc egyenesen zseniális volt. Utána már kétesek az érzések, de ezt mindenki eldöntheti maga.

5 thoughts on “Super

  1. “Horrorfilmben tízszer ilyen durvákat kapunk, de ez mégis jobban undorít. Talán mivel túl közel van a valósághoz.”
    Ez annyira igaz! Olyan valósághű volt, és ezért volt ennyire felkavaró. Bár nem sok horrort nézek, én túlságosan félek, de ott is azok a legdurvábbak, amikor valósághű a történet. Pl. nekem az Eden Lake és az Unthinkable voltak, amik teljesen kiborítottak.
    De itt még durvább volt, hogy nem is számítok semmi véres jelenetre csak egy laza vígjátékra, erre durr szétveri a fejét a lépcsőn. Rosszabb volt mint a Drive liftes jelenete. Ráadásul Rainn Wilson a főszereplő, és mivel tiszta Office-fan vagyok, nemigazán számítottam tőle másra, mint vígjátékra.
    A lényeg, hogy nagyon rosszul álltam hozzá a filmhez, és már jártam párszor így, totál el tudja rontani a filmélményt.

    • Na ja, rosszul hozzáállni nem szabad. Drive-ban annyira nem készített ki a jelenet, horrort meg alapjáraton nem szoktam nézni, mivel nem élvezek benne semmit.
      Ami jeleneten majdnem elharaptam a nyelvem, az az volt, amikor a sorba betolakodó faszi fejét verte szét (csúnyán szétnyílt), és a mellette álló nőnek is adott a fejére. Na meg a másik addig verem a fejét a falba/lépcsőbe, amíg szét nem jön. Nem néztem teljes nyugalommal, de valahogy mégse tudtam abbahagyni, egybe megnéztem (ami ritka nálam) az egészet…

  2. Fú igen, az nagyon durva volt, amikor rávágott a “betolakodó” fejére, meg a csajnak is egyből. Az nekem is fájt, olyan valósághű volt. Akkor akadtam ki nagyon, mert előtte mondhatni oké volt, hogy drogdílereket meg pedofileket vert, azok úgy-ahogy megérdemelték, de ez?!
    Tényleg nem szoktál megnézni egészben filmeket? Az hogy lehet?

    • Gépen nézem őket általában. Ha épp kevésbé pörgős jelenet van, akkor általában egy email csekkolás, esetleg röpke facebook pillantás, vagy google reader-re ránézés megtörténik sajnos. Aztán van hogy teljesen ott ragadok a neten, és a filmezésnek annyi. Ez kb. a nézett dolgok felénél esik meg, és inkább az információfüggőség az oka szerintem, mint a filmek, de persze azok is néha. Rossz szokás, próbálom levetkőzni, de sajnos néha kevesebb sikerrel. Van film aminek jót tesz, hogy részletekben nézem, de van amit nem is folytatok utána.
      Már terveztem írni valami kis firkát arról, hogy annyira nem előnyös ha az ember mindig állandóan elérhető, mobiljára instant kapja emaileket, értesítéseket innen onnan, stb, mivel pont a filmezést, a pihenést, olvasást stb. alkalmakat öli meg.

  3. Én nagyon ritkán csinálom ezt, csak akkor, ha este nézek egy filmet és az ölemben van a laptop és unalmasabb a film, akkor én is elkalandozok, mert túl közel az internet és nem bírok ellenállni🙂
    De ha otthon vagyok, akkor szerencsére össze tudom kötni a tévével, de amúgy is normál esetben íróasztalra teszem a gépet, hogy tévéként funkcionáljon és akkor messze van, és nem jut eszembe netezni🙂
    Nekem az tönkreteszi a filmélményt, ha meg kell szakítani, főleg ha hosszabb időre és többször. Akkor nem lehet belemélyülni a hangulatba, kizárni a külvilágot és elveszni a filmben.
    Nekem a filmnézés szent és sérthetetlen és az nálam már rosszat jelent, ha csak több részletben sikerül végigszenvednem magam rajta🙂

Leave a Reply

