Sherlock

Az utóbbi pár hétben kicsit szüneteltettem a sorozatokat, és inkább filmeztem amikor olyan kedvem volt. Tegnap megkaptam a Sherlock (angol) első évadát. Eddig még csak az első részt néztem (mindegyik elég hosszas, 80perc körüli rész), de az kifejezetten pozitív élmény volt. Holmes-ot kitalálták a 21-edik században. Érdekes, modern, és megmondom őszintén nem sokban hozta az eredeti Sherlock Holmes könyvek hangulatát. Igaz, azt a film se hozta. Furcsa, hogy mennyiképpen lehet egy ilyen alakot megjeleníteni, az eredetihez való szoros kötődés nélkül,  úgy hogy azok még csak nem is rosszak.  Mindenképpen ajánlom a sorozatot, az első rész legalábbis nagyon odaköti az embert a képernyő elé. Majd ha nagyobb mennyiségű részt láttam, lehet még írok arról, hogy hogyan alakul a kapcsolatom vele.

Leave a Reply

