We Are Young

Aki ismer kicsit is, tudja nem vagyok egy nagy mainstream music emberke. Ismerek pár zenét általában, de azt hogy átlátnám hogy mi történik a pénzzel tömött zeneiparban, azt nem mondanám. Nem tartom különlegesnek a zenéket, tényleg csak mint egy üzlet megy az egész. Ritka a jó, de azt akkor általában ronggyá is hallgatom.
Hogy ez hogy jön ide? Nos, találtam egy Fun. számot. Az együttest nem ismerem, egy számukat hallottam eddig (All the Pretty Girls). Annak megnéztem most a klipjét. Csak úgy mellékesen, ezek melegek? Nem mintha ezen kiakadnék, végülis Mika-nak is van kb. 3 száma amit képes vagyok meghallgatni, de azért a szám klipje durván nem tűnik heteronak…
Ez a klip amit most linkelnék, se mai. De én ma hallottam először. Napra pontosan egy éve jött ki youtube-on.
 

Leave a Reply

