Beginners (Megnézve)

Tegnap éjszaka megnéztem a filmet. Nagyon más lett, mint amit vártam. Igazából nincs történetszál. Hosszú ideig vártam, hogy biztos lesz benne valami nagy fordulat, állam a padlón, stb, de nem. Az egészet az érzések, és a nagy gonddal megalkotott jelenetek viszik előre. A srác apja ugye meleg férfi, aki igazából felesége halála után próbálta megélni azt, amit eddig nem tudott. Lassan értem, miért jelölték tulajdonképpen minden filmes díjon, Oscar-tól, Golden Globe-on át a legjobb mellékszereplőnek. Nagyon jót alakított. Ewan McGregor is jól játszott, Mélanie Laurent-ről nem is beszélve. Összefoglalva, tulajdonképpen nem találtam a filmnek konkrét irányát, célját. Több, mindenféle módon sérült emberek életét foglalja össze. Úgy igazán nem is tudok mit írni róla, ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg.
Nem tudom igazából mit tudnék rajta pontozni. Mivel egyben üres, és nagyon intenzív élmény volt. Ez most marad pontozatlan, mivel igazából azt sem tudom hogy ez nekem most tetszett? Majd ha leülepszik, esetleg újranézem (újranézős!), akkor tudok róla véleményt alkotni.
Amit írtam róla először, hogy esetleg itt ott komikus helyzetek lennének benne. Hát, nem volt. Nem vígjáték, semmi köze hozzá. Nem sikerült belőnöm, milyen lesz, nagyon nem ezt éreztem a trailer alatt. Lehet csak én nem éreztem ilyennek a filmet, és mások előzetesből helyből másra számítottak.

Leave a Reply

