Kell az ismi…

Következő beszélgetés folyt le köztem, és egy random “facebookazéletem” 13 éves kis p**** között, miután ő bejelölt engem.

Én: Hali, ismerlek?
Ő: sziia nem. (itt könnyes szemmel röhögtem félórát)
Én: Akkor minek jeloltel?
Ő: nemtom.xd
Én: És most mire varsz? Visszajeloljek, vagy hogy gondolod?
Ő: nemtudom,…
Én: Akkor dontsd el gyorsan ha lehet, mivel nem nagyon erek ra…
Ő: akkor jelölj
Én: Csak egy jo okot mondj mar ra legyszi.
Ő: őhm:D hát h több ismerősöm legyen,
meg neked is:DXD (úgyvan, gratulálok…)
Én: Es attol jobb nekem?
Ő: nemtudom.. akkor csinálj amit akarsz rád bízzom;d
Én: Azert kihangsulyoznam, hogy bejeloltel, de az okot, hogy miert klikkeltel, azt meg azota se tisztaztad
Ő: csak ugy,xd
Én: Jo, akkor tovabbi szep napot!
Ő: ok (hát így kell válaszolni egy jókívánságra?)

Orvosi vizsgálat végeredménye: Tajgetosz pozitív!

Adatlapját megnézve, és kétszázötvenezermillió mindenféle tudd meg a csillámpóni neved -képen, alkalmazáson átrágva csak annyit tudtam megállapítani róla, hogy ő az a kategória, akitől falat kaparok. Ja, és persze a neve is ilyen kriksz-krakszos cuppanósos puszikás csokikás nyuszikás FOS. Komolyan, van akinek ez bejön? …
Na meg gondolom nem véletlen jelölt. Ha esetleg arról van szó, hogy ismerkedni akar (létezik ilyen, és lehet normális keretek között FB-n is), akkor nyögje ki mit akar, de azzal hogy hp-t játszik, nem sok jóindulatot tud ébreszteni senkiben sem…

Igazából nem szoktam az ilyeneken kiakadni, csak ez ma valahogy szíven ütött… Ja, és az ékezethiányért elnézést, csak gondoltam átemelem egy az egyben az eredeti chat-et.

Leave a Reply

