Nem mindegy…

Random eszmefuttatás:

Ma, megvettem x-edik (x>10) fülesemet az elmúlt 3-4 évben, és újra minőségben tudom a zenéimet hallgatni. Boldogan fogadok be mindenféle számot, és örülök, hogy nem valami krumpli kategóriájú cuccon keresztül kapom az audio jeleket. És helyből kétszer annyi számot képes vagyok meghallgatni. Amíg a gagyi másikat használtam, extrémen lecsökkent azoknak a zenéknek a mennyisége, amit élvezek is. Most visszaállt. És itt merült fel bennem a kérdés, hogy akkor most azok a szarabb számok, amiket csak rendes minőségben tudok hallgatni, és az a kis minőségi löket dobja át őket az élvezhető kategóriába, vagy esetleg azok a szar számok, amiket csak magas hangerővel tudok hallgatni, brutál basszussal? Tulajdonképpen csak arra jutottam, hogy minden zene másra helyezi a hangsúlyt. És persze én is. Hangosan hallgatok zenét, általában sok basszussal. Mert én így élvezem. És itt jött a következő kérdés: mások más eszközökkel, más beállításokkal máshogy hallják a zenét, ergo mást hallanak mint én. Esetleg nem hallják azt a zseniális basszust, vagy beállításaik miatt itt ott más hangszínnel, máshogy hallanak bizonyos akkordokat, hangrészleteket. Ez így, hogy a blogot telipakolom mindenféle zenével egész elgondolkodtató. Ha úgy hallaná mindenki mint én, jobban, kevésbé szeretné?

Konklúziót nem tudok írni, mivel nincs. Következtetéseket is csak annyit tudok levonni, hogy lehet nem azért nem tetszik valakinek valami, mert mondjuk nem jó a dallama, ritmusa, szövege hanem mivel nem hallja azokat az apróságokat (fülhallgató különbségek… nem mind1 1k 5k 10k 20k 50k vagy 500k ért veszel) amiket én belehallok.

Huh…

9Gag-esek ismerik a memét, akik nem azok meg majd most megismerik:

Philosoraptor meme

Leave a Reply

