Rating / Changes

Mostantól minden post alján értékelni lehet azt, 5 csillagos rendszerben. Ha tetszik valami, nyugodtan értékeljetek. Természetesen ha valami átlag alatti “szemetet” raktam ki, akkor is szívesen fogadom a visszajelzést, hogy épp mellényúltam.

EDIT (01.06 22:49) :

Raktam be headert (nem feltétlen állandóra, lehet még változtatom), illetve kicsit szebb pirossá módosítottam  a címszöveget.

Ezenkívül kezdtem egy twittert, ami oldalt olvasható, ott (ha sikerül megszoknom), napi többször gyakrabban röviden megosztok pár apróságot.

Apró módosítások még jöhetnek.

Leave a Reply

