4-et alszunk éééés…

Shameless (US verzió) 2. évadja kezdődik. Január 9.

Hogy miért kell mögé írnom, hogy US verzió? Mivel ez eredetileg egy angol sorozat volt. És bizony, az angol sorozatok marha sokban különböznek az amerikaiaktól. Már csak a hangulatuk is. Angliából átemelni Amerikába egy sorozatot nem egyszerű, pláne nem, ha ugyanazzal a forgatókönyvvel dolgoznak. Márpedig itt ez történik. A jól bevált, több éve menő angol Shameless-t újraforgatják Amerikában. Már csak a trailer youtube-megítélésén is látszik, hogy az eredeti sorozat rajongói nem díjazzák ezt az ötletet (jogosan, az eredeti Skinsből is egy elég gyengécske US sorozat lett, ami bizony tényleg nagyon alul teljesít).

Én viszont (2 részen kívül) soha nem láttam az eredeti sorozatot. Lehet ezért, de nekem nagy kedvencem lett tavaly a feldolgozás, amikor elindult év elején. Azóta bepróbáltam már kicsit többet is az angol változatból, de hát az nekem valahogy nem jött be sehogy se (kövezzetek meg, ha gondoljátok!).

Sorozat körüli balhékról többet nem is beszélnék, én ezt kedveltem meg, pont.

Miről is szól?
Egy sok fős családról (Gallagher), halom gyerekkel, anya nélkül, alkoholista, elszállt apával (Frank). A legidősebb lány (Fiona) tartja pillanatnyilag kézben a családot, intézi az ügyeiket. Minden gyerek súlyosan problémás, csinálják a marhaságot, sőt van egy baba is, aki fekete (!) (apja azóta se tudja melyik nőtől sikerült összeszednie ezt a gyereket). Konfliktusok, az apa részegeskedése, gyerekek balhéi, Fiona románca (egy olyan gazdag sráccal, aki mindenképpen őt szeretné, és ezért sokszor pénzeli, – amit persze Fiona nem feltétlen kedvel – ). Vicces!

És hogy mindezt most miért írtam?

Mivel január 9.-én indul a második évad, illetve most kiadtak pár összefoglaló videót a szereplőkről. A legjobban sikerült videó szerény véleményem szerint Fiona-ról szóló videó. Igaz, talán a videóban kicsit jobban rámentek a párkapcsolatára, bulizásaira (talán az egész sorozatban nem bulizott ennyi, mint a videóban), ezzel szemben a sorozatban azért általában inkább az aggódó “anyát” játssza. Természetesen mindez megbocsátható, a szép színésznőnek köszönhetően.

 

És annak, aki eddig lemaradt volna a sorozatról, az US verzió trailere:

Bepróbálása súlyosan ajánlott!

Leave a Reply

