Telik

Érdekes, szilveszterkor az ember mindig eltűnődik (legkésőbb másnap, emberi állapotba kerülés után), hogy már megint eltelt egy év. Engem mindig kissé melankólikus hangulatba varázsol az újév első pár napja. Remények, fogadalmak az újévre, és pozitív/negatív emlékek az előző évből.

Ehhez jön a születésnapom. Január 4.-én születtem, és bizony ilyenkor is mindig ráébredek, hogy telik az idő. Nem vagyok idős, még 20 éves se, de azért már érzem hogy telik az idő, telik, és bizony nem lehet hagyni, hogy elkapja az embert. Küzdeni kell ellene, kitölteni az időt értékes dolgokkal, olyan dolgokkal, amik majd emlékeket fognak egyszer előidézni.  Erre most rá szeretnék menni, és egy két dolgomon változtatva még a tavalyinál jobb évet letudni 2012. december. 31.-én (ha nincs világvége, és megéljük a napot).

Mély gondolatokból most ennyi, napközben majd valami vidámabb kontentot tolok (nekem is szükségem van ám rá).

Boldog újévet mindenkinek!

 

 
 

2011 Legmeghatározóbb képei (zseniális fényképek)

Leave a Reply

