Mi ez a cím?

Hogy mi ez a cím?

Hát blogjaim címadásával eddig általában nem sikerült teljesen beletalálnom. Most gondoltam kihagyom ezt a görcsölést.

Napokban Nip/Tuckot néztem (eddig kimaradt az életemből), és hát a 4.-edik rész végén lévő jelenet, és alatta menő zene eléggé megfogott.

Szám cím: Poloroid – So Damn Beautiful.

Ezt hallgattam, miközben elkezdtem gondolkozni ezen az új blogon. Persze a webcím foglalt volt (köszönöm ezúttal is azoknak, akik lefoglalnak valami viszonylag használható nevet, aztán postolnak kettőt, és otthagyják az egészet). Így hát lett belőle So Fucking Beautiful. Csak hogy ez is foglalt volt. Ekkor jöttem rá, hogy sokkal jobban tetszik az hogy Fuckin. Mert az jó. Nem cécóztam, gyorsan befoglaltam a nevet, és elkészült az oldal.

És persze hogy a szám se maradjon le:

A klip itt nem a számhoz tartozik, de valahogy marhára tetszett (HD hiányában is). Ez a csaj lett a blog képe is, mivel ez a hajráncigálás eléggé bejött.

Leave a Reply

